Næringsdrivende opplever svært usikre tider, og vi risikerer alvorlige konsekvensene som følge av
Koronasituasjonen. Det jobbes med flere tiltak for næringslivet, og ny informasjon kommer daglig.
Det er mange som har en rekke spørsmål om situasjonen vi er inne i.
Vi inviterer derfor til et digitalt møte som kan gi dere svar på noen av spørsmålene:
Tirsdag 24.mars, kl. 08.30 – 09.30
Vi har sikret oss svært god kompetanse i panelet, fra bank, NAV, regnskapsbyrå og advokat – alle
tilstede for å informere deg og for å svare på spørsmål:
Regnskap Audun Markeng Regnskapsconsult
Advokat Lars Braastad Advokatfirma Lohne Krokeide
NAV Svein Trondsen NAV arbeidslivssenter
Bank Geir Inge Brelin Sparebank1, bedriftsmarkedet
Representanter fra Byen Vår Gjøvik og Gjøvik kommune vil også delta på møtet.
Meld deg på til møtet og send oss dine spørsmål i forkant av møtet slik at vi får forberedt gode svar – påmelding og spørsmål til:
eller
Spørsmålene må sendes inn senest mandag 23.mars kl. 12.00, dette er også påmeldingsfrist.
NB! Vi må ha e-post til alle møtedeltagere og benytter e-post som er avsender ved påmelding.
Møtet vil foregå via SKYPE.
Comments