1.png

SERVICEPRISEN

Serviceprisen deles ut av Byen Vår Gjøvik til en bedrift som yter det lille ekstra og leverer mer enn forventet til kunden. 

.....
Vinner av Serviceprisen 2021 er
Fauno Café Vinbar Pizzeria 

GjøvikGalla 2021- Fauno.jpg

Juryens uttalelse:

Årets prisvinner  er lokale gründere med en serviceinnstilling som mangler sidestykke. Restauranten deltar aktivt i samarbeid med handelstanden forøvrig og har alltid en positiv innstilling til både kunder og samarbeidspartnere. 

Årets prisvinner har fokus på å se kundens behov til enhver tid, og mestrer i tillegg alle fagområder innenfor restaurantdrift. Grunderne har utviklet eget øl, holder vinsmakingskvelder og er opptatt av å dele fagkunnskap og entusiasmen for gode smaksopplevelser. 

Eierne er innovative og gjennomfører egne arrangement som bakgårdskino og er vertskap for Totenslagere hver sommer. 

De er engasjert i prosjekter og byutviklingssaker, og har også et stort samfunnsengasjement og deltok på spis ute hjemme under pandemien, stilte med gratis pizza til overarbeidede helsearbeidere i jula, og deltok på «mat med mening» og donerte overskudd av omsetningen til Barn, ikke brud!

De ansatte har høy fagkompetanse og et prioritert fokus på å få enhver kunde til å føle seg velkommen og verdsatt.  

 
1.png

Bedømmingskriterier

For å motta serviceprisen skal juryen vektlegge bedrifter som yter det lille ekstra og som leverer mer enn forventet.

Bedrifter som er kjent for gode produkter eller tjenester,

og som aktivt skaper positiv omtale av egen virksomhet og byen.

Fagjury

Serviceprisen deles ut av Byen vår Gjøvik, som også er jury for prisen.

Prisen

Prisen deles normalt ut årlig og består av et diplom og en gave.

Tidligere vinnere av Serviceprisen:

2020: Bianco Footwear Gjøvik

2019: Nor Engros Johs Olsen

2018: Gjøvik Taxi

2017: Lasse Liten

2016: Quality Hotel Strand

2015: Vinmonopolet

2014: Skostua


2013: Smakfult

2012: Gjøvik Elektriske