Vi gratulerer Krutt Espressobar med Serviceprisen 2022.
Årets prisvinner er en lokal gründer med en serviceinnstilling som mangler sidestykke. Vinneren har fokus på å se kundenes behov til enhver tid, og mestrer i tillegg alle fagområder innenfor bransjen. De ansatte har høy produktkunnskap og legger sjelen sin i å servere produktet med en personlig service. De ansatte deler gladelig av sin kunnskap til sine kunder.
Bedriften ble etablert i 2006 med fokus på å gjøre Gjøvik hekta på gode opplevelser innenfor faget. Vinneren deltar aktivt i samarbeid med handelstanden forøvrig og har alltid en positiv innstilling til både kunder og samarbeidspartnere.
På CC sine kundetilfredshetsmålinger scorer de enormt høyt og fikk i 2022 hele 93 % score på det høyeste nivået for tilfredshet. På tilbakemeldingene fra disse målingene går slike utsagn stadig igjen:
Med de ansattes høye fagkompetanse og deres prioriterte fokus på å få enhver kunde til å føle seg velkommen og verdsatt, leverer de en serviceopplevelse ut over det man forventer.
Comments